Bardzo uniwersalny czekan Climbing Technology. Stalowe ostrze i ultralekkie stylisko.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Czekan Climbing Technology Hound Plus to bardzo wszechstronny czekan, który powstał we włoskiej kuźni. Jest to model dla osób, które na górskie przygody mają coraz większy apetyt. Czekan sprawdzi się na klasycznych drogach alpejskich, podczas turystyki lodowcowej, ale może służyć do także do nieco ambitniejszych zadań i skialpinizmu. To zasługa jego konstrukcji. Czekan Climbing Technology ma stylisko wykonane z ultralekkiego i super wytrzymałego stopu aluminiowego. Dzięki temu cała konstrukcja uzyskuje zachwycającą wagę. Z góry i z dołu czekan dopełniają elementy z odpornej stali, takie jak szpic oraz kute na gorąco stalowe ostrze z łopatką. Ostrzem można skutecznie hamować w przypadku osuwania się zboczem, ale może ono także penetrować lód w tych fragmentach drogi na szczyt, które są bardziej nastromienie lub wymagają stosowania elementów mikstowej wspinaczki. Czekan Hound + posiada gumowy grip w dolnej części. To element – podobnie jak wygięte stylisko – który zdradza szersze jego zastosowanie i umożliwia wykorzystanie na bardziej technicznych drogach. Czekan posiada wszelkie niezbędne atesty, a przed opuszczeniem fabryki został przetestowany.
- stalowe ostrze z łopatką
- agresywny kształt ostrza, wytrzymałość i starannie zaprojektowany profil ząbków
- ostrze i łopatka kute na gorąco
- aluminiowe stylisko z technicznie zakrzywionym profilem
- anodowane stylisko dla większej odporności na korodowanie
- całkiem nowy grip pozwalający pewnie chwytać czekan w dolnej części
- stalowy szpic u dołu
- otwory pozwalające na wpięcie karabinka bądź przewleczenie pętli
- ostrze i stylisko typu T (typ 2) o zwiększonej wytrzymałości
- pętla nadgarstkowa w zestawie
- produkowany i testowany we Włoszech
- Materiał ostrze/łopatka: stalstylisko: anodowane aluminiumszpic: stal
- Certyfikacja CE 0333, EN 13089, 2011 - typ 2, UIAA
- Waga 440 g (50 cm), 475 g (60 cm), 505 g (70 cm)
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.