Jeden z topowych kijów aluminiowych Black Diamond. Model kompaktowych kijów do całorocznego użytku. Do skitouringu, czy na trekking w górach po prostu idealne.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Kije Expedition 3 NE to wśród kijów aluminiowych jeden z topowych modeli. Są to kije, które łączą w sobie wytrzymałość oraz kompaktową budowę. Złożone z trzech sekcji kije Black Diamond zaprojektowano jako model do skitouringu, ale będzie to również niezwaodny wybór na poważny trening. Choćby na długodystansową wędówkę z ciężkim plecakiem czy podejście pod jakiś himalajski base camp.
Kije składają się z trzech aluminiowych sekcji o średnicy 18, 16 i 14 mm. Długość reguluje się za pomocą niezawodnych bloka FlickLock®, które mają taką konstrukcję, że można łatwo obsłużyć je nawet w rękawicach. System zaciskowych blokad tego typu to rozwiązanie o wiele wygodniejsze i o wiele mniej problemowe niż popularne skrętki, znane z tańszych kijów trekkingowych. Na szczególną uwagę w tych kijach zasługuje także nowy model rączki. Rączka wykonana z pianki o podwójnej gęstości i gumy zapewnia jeszcze lepsze podparcie dłoniom i oferuje jeszcze większą ergonomię, niż w poprzednich wydaniach tych kijów Black Diamond. Zobacz, że pod właściwą rączką znajduje się przedłużony panel, z którym nie zawsze trzeba regulować długość kijów. Wystarczy czasem kije chwycić niżej.
Kije skiturowe i trekkingowe Black Diamond Expedition 3 przy transportowaniu uzyskują małe rozmiary. To zasługa trzech segmentów. Model wyposażony jest w regulowane paski na nadgarstki oraz w talerzyki zimowe Powder Baskets.
- segmenty wykonane z odpornego aluminium
- 3 segmenty o średnicach: 18, 16, 14 mm
- kompaktowe rozmiary do transportu
- niezawodne blokady FlickLock®
- starannie wyprofilowana rączka; przedłużona w dolnej części
- talerzyki zimowe Powder Baskets w zestawie
- kije produkowane w dwóch rozmiarach 57-125 cm / 62-140 cm
- Materiał aluminium
- Waga 516 g (rozm. 57-125 cm)
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.