Wygodna mata Klymit dla dwóch osób. Konstrukcja V-Chamber sprawia, że śpi się na niej wygodnie w każdej pozycji.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Mata Double V to prawie luksusowy wypoczynek w biwakowych warunkach. Jest to kapitalne rozwiązanie dla dwóch osób, poszukujących wygody pod namiotem.
Mata Double V posiada specjalną konstrukcję opartą o komory V-Chambers, które wypełniają się powietrzem. Dzięki nim w każdej pozycji można zyskać komfort, bez względu na to czy śpi się na brzuchu, plecach, czy na boku. Budowa uwzględnia tzw. body mapping, co oznacza, że każda część modelu Double V odpowiada na potrzeby ciała. Perforowana powierzchnia po nadmuchaniu sprawdza się świetnie, ponieważ nie tylko pozwala zachować niską wagę, lecz także zapobiega ślizganiu się śpiwora na macie w czasie snu. Dodatkowo ranty maty zostały podwyższone, by w czasie wypoczynku nie znaleźć się poza matą.
Kolejnym atutem maty jest jej szybkie nadmuchiwanie. Do napełnienia maty służy dołączony worek Stuff Sack. Wystarczy 10 pojemności worka, by mata była odpowiednio nadmuchana. Model wykonany jest z lekkich ale całkiem odpornych na przebicie materiałów. Tkaninę wzbogacono o antybakteryjny laminat, który zapobiega rozwojowi bakterii i drobnoustrojów, a tym samym dba by mata nie przesiąkała żadnymi zapachami i nie była podatna na uszkodzenia.
Mata Klymit - bez dwóch zdań - zapewni większą wygodę biwakowania. Miękkie podłoże to jedno. Drugie to zdolność do izolowania od chłodnego podłoża na poziomie R-Value 1,6.
- materac dla dwóch osób
- konstrukcja komór V-Chambers - wygodna i dbająca o lekkość maty
- body mapping - konstrukcja uwzględniająca potrzeby konkretnych stref ciała
- izolacja na poziomie R-Value 1,6
- lekki i wytrzymały materiał
- materiał z antybakteryjnym wykończeniem
- worek do pompowania w zestawie
- zestaw naprawczy w komplecie
- Materiał 75D poliester
- Wymiary 188 x 119 x 8 cmpo spakowaniu: 23 x 13 cm
- Waga 1134 g
- Kolor Niebieski
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.