Radiotelefon Motorola, który umożliwi Ci pozostawanie w kontakcie z partnerem niezależnie od sytuacji.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Radiotelefon Motorola Talkabout T62 zapewnia stałą łączność i zasięg do 8 km. To najprostszy sposób na kontakt w górach.
Świetny podczas outdoorowych wypraw, biwakowania na dziko i wypadów w góry; radiotelefon zapewni Ci bezpieczeństwo i możliwość kontaktu z drugą osobą tam, gdzie zawodzą zwykłe telefony komórkowe. Oferuje zasięg do 8 km (w zależności od ukształtowania terenu), 16 kanałów i 121 kodów, dzięki którym inne urządzenia nie będą Ci przeszkadzać. Model oferuje także łatwe parowanie za pomocą przycisku. Jest kompaktowy i lekki – waży zaledwie 161 g – a jego obudowa zapewnia mu ogromną wytrzymałość i odporność na urazy. Wyposażono go w czytelny, podświetlany wyświetlacz LCD oraz funkcję skanowania/nasłuchu, a podwójne zasilanie i możliwość ładowania przez USB sprawią, że zawsze będzie gotowy do użytku.
Jego klawiaturę można zablokować aby zapobiec przypadkowemu użyciu; radiotelefon pozwala także na wykorzystanie trybu głośnomówiącego, wygodne sprawdzanie stanu baterii i stosowanie słuchawek z gniazdem jack 2,5 mm. Dzięki odpowiedniej konstrukcji możesz nosić go wygodnie na pasku spodni.
- radiotelefon Motorola
- zestaw dla dwóch osób
- zasięg do 8 km
- 16 kanałów i 121 kodów
- brak opłat za połączenia
- tryb głośnomówiący
- funkcja szybkiego parowania połączeń grupowych
- skanowanie/nasłuch
- czytelny, podświetlany wyświetlacz LCD
- blokada klawiatury i wskaźnik poziomu baterii
- 20 sygnałów wywołania i alarm wibracyjny
- dźwiękowy sygnał potwierdzenia/Roger
- podwójne zasilanie
- ładowanie przez USB
- gniazdo słuchawkowe jack 2,5 mm
- klips do noszenia na pasku
- wytrzymała obudowa
- naklejki do personalizacji
Pasmo częstotliwości: PMR446
Moc nadajnika: 500 mW
Odstęp międzykanałowy: 12,5 Khz
Wymiary: 5,4 16,5 x 3,1 cm
Zasilanie: akumulator NiMH/baterie AA
- Waga 161 g
- Kolor Czerwony
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.