Sportowy top z oddychającej i mękkiej wełny merino.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Sprite Racerback to top sportowy, który marka Icebreaker prezentuje w nowej odsłonie. Top jest świetnie skrojony. Nowa konstrukcja jeszcze bardziej wspiera ruchy podczas treningu. Miseczki o nowym kształcie bardziej wspomagają wygodę, a pojedynczy pasek na plecach zwiększają zasięg twoich ruchów. Wytrzymałe i aktywne materiały zadbają o komfort, dzięki czemu z topem marki Icebreaker łatwiej będziesz mogła poprawiać swoje sportowe wyniki.
- krój slim fit
- materiał o bardzo dużej wytrzymałości
- pojedynczy pasek na plecach zwiększający zakres ruchów
- nowa konstrukcja miseczki
- Materiał 83% wełna merino, 12% nylon, 5% Lycra®
- Kolor Szary
Merino wool to wysokiej klasy włókno pozyskiwane ze specjalnie wyselekcjonowanych owiec rasy Merino. Wykazuje się ponadprzeciętnymi właściwościami ochronnymi wobec niekorzystnych warunków pogodowych, dzięki czemu wiele marek wykorzystuje je w produkcji swoich wyrobów. Przyjazne dla użytkownika i środowiska, biodegradowalne włókna merino zapewniają fantastyczną oddychalność i odprowadzanie wilgoci z powierzchni ciała. Ich rewelacyjne zdolności termoregulacyjne sprostają każdej porze roku, chroniąc przed zimnem i promieniowaniem UV. Ponadto naturalna antybakteryjność merino hamuje rozwój bakterii i grzybów, odpowiedzialnych za powstawanie nieprzyjemnych zapachów.
Cechy wełny merino Icebreaker:
- naturalne właściwości antyalergiczne i antybakteryjne
- nie drapie i nie powoduje swędzenia tak jak zwykła wełna
- niezwykle przyjemna w dotyku, miękka niczym jedwab
- niepodatna na tworzenie się brzydkich zapachów
- właściwości oddychające zabezpieczają ciało przed przegrzaniem
- eliminuje pocenie się skóry, nie dopuszczając do skraplania się potu i odparowując parę wodną z powierzchni tkaniny
- ochrona przed wychłodzeniem – nie tworzy „zimnego kompresu” na skórze; posiada właściwości grzejące nawet gdy jest wilgotna
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.