Bardzo ciepła wkładka o kształcie mumii poprawiająca właściwości termiczne śpiworów
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Wkładka Reactor Fleece Mummy Standard sprawi, że śpiwór będzie jeszcze cieplejszy. Wkładka docieplająca z dodatkową warstwą polarową- fleece poprawia właściwości termiczne śpiworów trzysezonowych o 10%, a letnich aż o 22%. Jest przy tym pakowana i dobrze się kompresuje więc łatwo ją zmieścić w plecaku.
Wkładka wykonana jest z włókien ThermoLite® EcoMade powstałych z poliestru z recyklingu, które dzięki swojej budowie przypominającej rurki odznaczają się doskonałym stosunkiem termiki do możliwości kompresyjnych. Dodatkowo warstwą docieplającą jest tu poliestrowy materiał typu fleece. Dzianina wykończona została w technologii antybakteryjnej HeiQ Fresh opartej na bioproduktach. Przedłuża ona świeżość materiału i zapobiega nasiąkaniu nieprzyjemnym zapachem. Śpiwór ma kształt mumii z kapturem, który pasuje do większości standardowych śpiworów. W dolnej części umieszczono ściągacz pozwalający szybko „otworzyć” wkładkę przy stopach i dzięki temu regulować temperaturę.
- wkładka do śpiwora poprawiająca właściwości termiczne
- najgrubszy model w kolekcji Sea To Summit, z dodatkową warstwą fleece
- poprawia właściwości termiczne śpiworaów 3 sezonowych o 10%, a letnich o 22%
- materiał z włókien syntetyczny ThermoLite® EcoMade zapewniających wysoki komfort cieplny
- dobrze się kompresuje- zajmuje mniej miejsca po spakowaniu
- wkładka o kształcie mumii z kapturem
- włókna ThermoLite wykonane w 100% z materiałów z recyklingu
- wykończenie antybakteryjne HeiQ Fresh neutralizujące nieprzyjemny zapach
- wkładka nie traci swoich właściwości pod wpływem wilgoci
- ściągacz w nogach- możliwość szybkiego otwarcia wkładki i wpuszczenia powietrza
- technologia HeiQ oparta o bioprodukty
- Materiał ThermoLite EcoMade 60%- poliester z recyklingu 100%; poliester 40%
- Długość (cm) 216
- Szerokość (cm) 80
- Waga (g) 439
- Kolor Czerwony
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.