![UIAA](https://www.skalnik.pl/media/premium_attribute/image_mapping/127-UIAA.png)
Zestaw 6 ekspresów z taśmą Dyneema.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Mniejsza waga i niezwykła płynność przy wypinaniu i wpinaniu ekspresów – to właśnie charakteryzuje ekpresy Lime Dyneema 12CM. Set tych ekspresów jest świetnym rozwiązaniem, gdy zależy Ci na ograniczeniu wagi szpeju. Ekspres wykorzystuje dwa karabinki Lime, które mają profil zamka typu catch-free. Taka konstrukcja zamków nie haczy przy wpinaniu lub wypinaniu karabinka, dzięki czemu podczas wspinaczki możesz wykonać te manewry szybko i po prostu bezproblemowo. Górny karabinek ma proste ramię zamka, dolny wyposażony jest w wygięte ramię. Dzięki temu zawsze wiadomo, który karabinek powinien powędrować do przelotu w ścianie, a który służy do łatwiejszego wpinania liny. Tym co jeszcze wyróżnia ekspresy Climbing Technology Lime Dyneema, jest stabilizator Fixit. Wykorzystanie go w dolnej części karabinka sprawiło, że ten jest zawsze ustawiony prawidłowo i gotowy do wpinki.
![UIAA](https://www.skalnik.pl/media/premium_attribute/image_mapping/127-UIAA.png)
![DYNEEMA](https://www.skalnik.pl/media/premium_attribute/image_mapping/131-DYNEEMA.png)
- 6 ekspresów polecanych na ubezpieczone drogi
- zamki z noskiem catch-free, które nie zahaczają przy wpinaniu i wypinaniu
- Fixit – stabilizator dolnego karabinka
- górny zamek z prostym ramieniem, dolny z ramieniem giętym
- odporna i lekka taśma Dyneema
- karabinki kute na gorąco, produkowane we Włoszech
- Wytrzymałość karabinki: 23/8/8 kNtaśma: 22 kN
- Wymiary długość taśmy: 12 cmszerokość taśmy: 11 mmprześwit górnego karabinka: 20 mmprześwit dolnego karabinka: 21 mm
- Waga (g) 90 (jeden ekspres), 540 (zestaw)
- Certyfikacja CE 0333, UIAA, EN 12275:2013-B (karabinki)
- Długość taśmy 12 cm
- Kolor Zielony
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.