Taśma do slackline o mniejszej szerokości: 2,5 cm. Pozwoli ćwiczyć bardziej zaawansowanym użytkownikom i lepiej popracować nad balansem na dużych odległościach.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Coś, co tygryski lubią najbardziej, czyli długa taśma Slackline Flowline Treewear Set 25m od marki Gibbon. Jej niestandardowa szerokość została zaprojektowana z myślą o bardziej wymagających i zaawansowanych użytkownikach. W końcu 2,5 cm to już nie przelewki. Ponadto taśma jest także dłuższa. To aż 25 metrów dobrej zabawy i intensywnej próby równowagi. Wystarczy, że znajdziesz odpowiednie miejsce pomiędzy dwoma punktami mocowania. Możesz taśmę zabrać na wycieczkę w plener lub zawitać na halę, a nawet przystosowane kąpielisko.
Slackline Flowline Treewear Set 25m jest tak samo prosta w zamontowaniu jak inne modele slackline marki Gibbon. Zakładając ją wokół drzewa nie zapomnij o dołączonych do zestawu ochraniaczach na korę drzew. Są zapinane na rzep, więc nie będzie z nimi problemów przy zakładaniu. Zapadki w naciągarce pozwolą Ci odpowiednio dostosować elastyczność do swoich potrzeb i doświadczenia. Zaktualizowana wersja taśmy nie przekręca się dzięki dwukolorowemu wykończeniu. Dzięki dobremu przenoszeniu energii na tej taśmie będą dobrze się bawić doświadczeni i mniej zaawansowani slacklinerzy.
- dwie naciągarki z blokadą bezpieczeństwa i ergonomicznym uchwytem
- ochraniacze na drzewo z wygodnymi rzepami
- ciągły gumowany nadruk wspomaga przyczepność taśmy i orientację na linii do przejścia
- dobre przenoszenie energii po całej długości taśmy
- łatwe montowanie dzięki naciągarkom i dobra regulacja naprężenia
- idealna do przyzwyczajania się do wąskich taśm
- nowa dwukolorowa wersja taśmy zapobiega skręcaniu się
- poziom: od początkującego do zaawansowanego
- zastosowanie: rodzinne, longline, fitness
- taśma umożliwia ćwiczenie trików
- materiał: poliester
- Wymiary 25 metrów - 20 m samej taśmy i 2x 2,5 m wzmocnionego paska do naciąganiaszerokość taśmy: 2,5 cm
- Waga 4,6 kg
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.