Zestaw Slackline marki Gibbon, z którym podniesiesz sobie poprzeczkę i nauczysz się nowych trików.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
W zdrowym ciele zdrowy duch. I Ty zachowasz zdrowie, formę oraz nabierzesz stabilizacji podczas zabawy na taśmie Slackline JibLine Treewear Set 15m. W tym zestawie odnajdą się zarówno miłośnicy miejskiego stylu, jak i fani obcowania z naturą w parku czy lesie. Taśma o długości 15 metrów ma specjalny antypoślizgowy druk, dzięki któremu łatwiej będzie utrzymać się na niej podczas ćwiczenia skomplikowanych skoków i trików. Ale to nie oznacza, że została stworzona dla doświadczonych w tej sztuce slacklinerów. Będzie z niej także zadowolona osoba, która przymierza się dopiero do swoich pierwszych skoków. W końcu Gibbon tworzy produkty dla każdego, a jednocześnie dopasowane do konkretnych potrzeb.
Do zestawu Slackline JibLine Treewear Set 15 m dołączono dwie osłony treewear z zapięciem na rzep, którymi osłonisz drzewo w miejscu zamontowania taśmy. Slackline możesz rozwiesić także pomiędzy innymi mocnymi i stałymi punktami, by zapewnić sobie bezpieczeństwo podczas ćwiczeń.
- poziom: od początkującego do zaawansowanego
- antypoślizgowe pokrycie ułatwia wykonywanie sztuczek (sitodruk 2-kolorowy)
- doskonała do ćwiczenia trików i skoków - efekt trampoliny
- naciągarka w zestawie
- ergonomiczny uchwyt z tworzywa w naciągarce
- prosty i szybki montaż między dwoma punktami lub drzewami
- dwie osłony materiałowe z zapięciem na rzep na drzewo (101 x 16 cm)
- odpowiedni także dla osób zaczynających ćwiczyć triki
- zgodny z wytycznymi niemieckiej normy DIN79400
- Gibbon oferuje do pobrania aplikację na telefon z tutorialami: GIBBON Slack-App
- Wytrzymałość 30 kN
- Wymiary 15 metrów - 12,5 m taśma + 2,5 m naciągarka ze wzmocnioną pętląszerokość taśmy: 5 cm
- Waga 3,00 kg
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.