JAK OZNACZYĆ NASZ MAILING JAKO ZAUFANY?

Może się zdarzyć, że nasze wiadomości (newslettery czy potwierdzenia złożenia zamówienia) trafiają na tTwojej skrzynce do folderu SPAM. Nasi informatycy robą wszystko aby uniknąć takich sytuacji. Istnieje jednak możliwość uniknięcia tego problemu poprzez dodanie nas do zaufanych adresów e-mail. Jest to procedura bardzo prosta, jednak różni się w poszczególnych serwisach. Poniżej znajdują się instrukcje dla najpopularniejszych serwerów pocztowych.


GMAIL

  1. Jeżeli znajdziesz email od sklep@skalnik.pl w folderze spam na swoim koncie Gmail, zaznacz email i kliknij przycisk “To nie jest Spam”
  2. Następnie, otwórz otrzymany od nas e-mail
  3. Kliknij niewielką strzałkę obok przycisku odpowiedzi:
  4. Kliknij “Dodaj sklep@skalnik.pl do listy kontaktów”

HOTMAIL

  1. Jeżeli znajdziesz nasz email w folderze śmieci, otwórz go i kliknij “To nie jest spam”
  2. Następnie, sprawdź czy sklep@skalnik.pl jest widoczny na liście “Zablokowanych Nadawców”. Możesz dostać się do tej listy klikając link u dołu strony z niechcianą pocztą. Wedle potrzeby, zaznacz email Brick-Force i kliknij przycisk “Usuń”.
  3. Następnie, otwórz skrzynkę pocztową i kliknij “Opcje” w prawym górnym rogu
  4. U góry strony kliknij link “Zapobieganie niechcianej poczcie”
  5. Następnie, kliknij “Bezpieczni nadawcy”
  6. Skopiuj i wklej sklep@skalnik.pl do pola “nadawca lub domena do oznaczenia jako bezpieczna”
  7. Kliknij przycisk “Dodaj do listy”

YAHOO!MAIL

Wymagane jest ustawienie "filtra", ale najpierw:

  1. Jeżeli znalazłeś email od sklep@skalnik.pl w swoim folderze “Yahoo! Spam”, otwórz email i kliknij “Nie Spam”
  2. Jeżeli znajdujesz email sklep@skalnik.pl w liście “Zablokowanych Adresów” , wybierz email i kliknij “Odblokuj”
  3. Aby zobaczyć tą listę, kliknij Opcje a później Spam

Teraz, aby stworzyć filtr:

  1. Otwórz pocztę Yahoo! Mail i kliknij “Opcje Poczty” w prawym górnym rogu.
  2. Wybierz “Filtry” (w lewym dolnym rogu)
  3. Na stronie filtrów, kliknij “Dodaj”
  4. Wybierz zasadę “From header:”, i dodaj “zawiera” oraz sklep@skalnik.pl aby zastosować do wszystkich maili od Skalnik.pl
  5. Kliknij “Wybierz Folder” z rozwijanego menu i wybierz ‘Skrzynka Odbiorcza’
  6. Kliknij przycisk “Dodaj Filtr”

WP.PL

  1. Należy przejść do folderu spam i odnaleźć wiadomość e-mail od sklep@skalnik.pl
  2. Zaznaczyć checbox po lewej stronie wiadomości.
  3. Kliknąć przycisk "nie spam"

ONET.PL

  1. Otwórz wiadomość e-mail od sklep@skalnik.pl.
  2. Najedź myszką na nasz adres e-mail
  3. Wybierz „Oznacz jako zaufanego nadawce”

lub:

  1. Przejdź do „Ustawienia poczty”
  2. Przejdź do „Antyspam”
  3. Kliknij przycisk „Dodaj adres mailowy”
  4. W polu Adres mailowy wklej adres sklep@skalnik.pl
  5. Kliknij przycisk „Dodaj”

INTERIA.PL

  1. Przejdć do ustawieć Antyspam: https://ustawienia.interia.pl/poczta/antyspam
  2. Wklej adres sklep@skalnik.pl do pola „Zaufane”
  3. Kliknij „Dodaj”

MICROSOFT OUTLOOK

  1. W menu Narzędzia kliknij polecenie Opcje.
  2. Na karcie Preferencje w obszarze E-mail kliknij przycisk Wiadomości-śmieci.
  3. Kliknij kartę Bezpieczni nadawcy, Kliknij przycisk Dodaj
  4. Dodaj sklep@skalnik.pl do pola „Dodaj adres”
  5. Kliknij przycisk OK.

MOZILLA THUNDERBIRD

    1. Najpierw, sprawdź folder Niechcianej Poczty. Jeżeli znajdziesz tam email od sklep@skalnik.pl, kliknij na niego I wybierz “To nie jest Spam”
    2. Następnie, kliknij przycisk “Książka Adresowa”
    3. Zaznacz Osobistą Książkę Adresową (lewa kolumna)
    4. Kliknij “Nowy Kontakt”
    5. W zakładce “Kontakt”, wprowadź sklep@skalnik.pl do pola “Email”
    6. Kliknij “Ok” i zamknij Książkę Adresową
    7. Z głównego menu Thunderbird wybierz “Narzędzia > Ustawienia kont”
    8. Dla każdego konta, rozwiń ustawienia i wybierz “Ustawienia niechcianej poczty” z rozwiniętych opcji.
    9. Upewnij się że “Osobista Książka Adresowa” jest zaznaczona pod “Nie oznaczaj poczty jako niechcianej, jeżeli nadawca jest w:”
    10. Upewnij się, że zrobiłeś to dla każdego konta, po czym kliknij O

BLACKBERRY

      1. Przewiń do wiadomości od sklep@skalnik.pl
      2. Przejdź do pola zawierającego nazwę, kliknij przycisk Berry a później Pokaż Adres.
      3. Zaznacz i skopiuj adres email.
      4. Przejdź do Książki Adresowej i znajdź użytkownika.
      5. Wybierz Zapisz.
      6. Kliknij aby edytować, potem kliknij przycisk Berry aby dodać kolejny adres email.
      7. Wklej i kliknij Zapisz

APPLE MAIL / OSX

      1. Najpierw, jezeli email od sklep@skalnik.pl wyląduje w folderze ze spamem, zaznacz go i kliknij “Nie Spam” w górnej części ekranu.
      2. Przejdź do “Poczta” > “Ustawienia”
      3. Przejdź do zakładki Zasady
      4. Wybierz Dodaj Zasadę
      5. Dodaj dowolną nazwę zasady
      6. Stwórz zasadę “Jeżeli którykolwiek z tych warunków zostanie spełniony: ‘Od’ ‘Zawiera’” po czym wklej tam “skalnik.pl”
      7. Z menu akcji wybierz ‘Przenieś wiadomość’ do skrzynki „Skrzynka Odbiorcza”
      8. Kliknij “OK”