Męskie bokserki termoaktywne z włókien bambusowych
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Bokserki Lockness to doskonała, naturalna bielizna termoaktywna wykonana z mieszanki naturalnych włókien bambusowych i Poliamidu. Świetne właściwości oddychające oraz sprawne odprowadzanie wilgoci i wysychanie sprawiają, że sprawdzają się podczas intensywnych aktywności o różnych porach roku.
Włókna bambusowe znajdują od lat szerokie zastosowanie w odzieży outdoorowej. Są cenione ze względu na swoje naturalne właściwości, wśród których wyróżnia się wysoka oddychalność oraz szybkie odprowadzanie nadmiaru ciepła i wilgoci na zewnątrz. Dzięki temu nie dochodzi do nadmiernego pocenia się, a szybkie wysychanie sprawia, że na bieliźnie nie tworzą się nieprzyjemne wilgotne plamy.
Bokserki wykonano z miękkiej dzianiny bambusowej z domieszką Poliamidu, która nadaje im elastyczności. Dobrze przylegają do sylwetki i nie krępuję ruchów. Są przyjazne dla skóry i antyalergiczne. Mają też naturalne właściwości antybakteryjne i nie rozwijają się w nich mikroorganizmy. Dzięki temu bielizna nie nasiąka nieprzyjemnymi zapachami i dłużej pozostaje świeża. Bezszwowa technologia produkcji bokserek sprawia, że są one bardzo komfortowe, a użytkownik w mniejszym stopniu narażony jest na otarcia. Dodatkowym atutem włókien bambusowych jest ich biodegradowalność.
- dzianina z mieszanki włókien bambusowych i poliamidowych
- naturalne właściwości termoaktywne
- pomagają w utrzymaniu prawidłowej termiki
- sprawne odprowadzanie wilgoci i szybkie wysychanie
- nie tworzą się na nich mokre plamy od potu
- przyjazne dla skóry, mogą być noszone przez alergików
- antybakteryjne, dłużej zachowują świeżość
- konstrukcja bezszwowa poprawiająca komfort noszenia
- miękkie i miłe w dotyku
- elastyczne, świetnie dopasowane do sylwetki
- idealne do intensywnych aktywności
- włókna bambusa podlegają biodegradacji
- Materiał włókna bambusowe 81%, Poliamid 19%; 135 g/m2
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.