Lekkie i wytrzymałe buty podejściowe legendarnej włoskiej marki Garmont®.
- Ten produkt wyślemy do Ciebie za darmo
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Buty podejściowe Dragontail doskonale spełnią swoje zadanie na lekkim trekkingu i w trakcie podejścia na początek drogi wspinaczkowej. To propozycja dla wszystkich poszukiwaczy wysokiej jakości lekkiego obuwia technicznego, które sprawdzi się również w codziennych aktywnościach.
Lekki i oddychający but Garmont® wyposażony jest w cholewkę z zamszowej skóry o grubości 1,6 mm, która w naturalny sposób chroni przed niekorzystną pogodą. Przednia i tylna część buta chronione są przez powłokę wysokiej jakości ekologicznego materiału eFoam, który świetnie sprawdza się gdy w grę wchodzi relacja między wagą a odpornością na ścieranie. Śródpodeszwa wykonana z tworzywa EVA zapewni Twojej stopie optymalną amortyzację stopy podczas podejścia pod ścianę. Gumowa podeszwa Garmont® z wielokierunkowymi wypustkami oferuje stabilizację i przyczepność na szlaku. Specjalna strefa wspinaczkowa na podeszwie daje możliwość wykorzystania butów w zróżnicowanym górskim terenie.
Dragontail posiadają poliuretanową wkładkę Frame Flex Lite o antybakteryjnych właściwościach. Wkładka nie tylko odprowadza wilgoć, ale zapewnia też odpowiednią stabilizację i sztywność butów na trudnym podłożu. Długa strefa sznurowania zapewnia komfortowe dopasowanie butów Dragontail do stopy, jednocześnie zapobiegając powstawaniu pęcherzy i otarć.
- buty podejściowe
- skóra zamszowa (1,6 mm)
- lekki i oddychający materiał
- podeszwa Garmont®
- wzmocnienia przedniej i tylnej części z materiału eFoam
- długa strefa sznurowania
- dopasowanie do stopy
- śródpodeszwa wykonana z tworzywa EVA
- idealne na lekki trekking i codzienne aktywności
- dostępne w rozmiarach co pół numeru od 6 do 13 (39,5-48)
- zaprojektowane dla mężczyzn
- Materiał cholewka: skóra zamszowa 1,6 mmpodeszwa: gumowa podeszwa Garmont®wkładka: Frame Flex Lite
- Waga 417 g (jeden but)
- Kolor Czarny
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.