Dopasowane do dziecięcych potrzeb gogle narciarskie GOG.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Gogle dziecięce GOG Roxie H970-3 sprawdzą się podczas rodzinnych wypadów na stok, chroniąc wzrok pociechy w czasie wielogodzinnych wspólnych szaleństw.
W produktach przeznaczonych dla najmłodszych nie ma miejsca na kompromisy. Dlatego gogle Roxie wykonane zostały z taką samą dbałością o każdy szczegół, jak modele dorosłe, oferując dwuwarstwowe, poliwęglanowe szkła odporne na zarysowania i pełną ochronę UV oraz 2. kategorię przepuszczalności światła widzialnego. Aby jednak w pełni zagwarantować dziecku klarowność widzenia, soczewki uzupełniają specjalne technologie: FogBlock zapobiega parowaniu, powłoka lustrzana dba o niwelowanie refleksów i odblasków, a wykończenie hydrofobowe sprawia, że na powierzchni nie osadzają się cząsteczki wody, tłuszcz i zabrudzenia.
W tak dopracowanym modelu równie ważna jest ramka, a ta zaprojektowana została z zachowaniem ergonomii idealnej dla najmłodszych – by oferować maksymalne dopasowanie i wygodę w czasie długotrwałego noszenia. Zastosowany termoplastyczny poliuretan sprawia, że całość jest odporna na pęknięcia i inne uszkodzenia mechaniczne.
- gogle narciarskie dla dzieci
- zaawansowana konstrukcja
- dwuwarstwowe szkła z poliwęglanu
- kat. 2. przepuszczalności światła widzialnego
- pełna ochrona UV
- przepuszczanie 18-43% światła
- odporność na zarysowania
- technologia FogBlock zapobiegająca parowaniu
- lustrzane wykończenie
- niwelowanie refleksów
- wykończenie hydrofobowe
- odpychanie cząsteczek wody, tłuszczu, zabrudzeń
- ramka z termoplastycznego poliuretanu
- ergonomia dopasowana do dziecięcej twarzy
- wygoda noszenia
- znakomita trwałość
- miękki pokrowiec w komplecie
- Materiał soczewki: poliwęglanoprawki: termoplastyczny poliuretan
- Kolor Różowy
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.