Kije trekkingowe Gabel odpowiednie do wykorzystania w warunkach zimowych.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Kije Gabel XTR Alu EF stworzone z myślą o zaawansowanych, alpejskich wyprawach świetnie sprawdzą się zimą, oferując Ci wsparcie i dodatkową stabilizację.
Mają konstrukcję aluminiową, której zawdzięczają trwałość i niską wagę, składającą się z trzech segmentów o średnicy 18, 16 i 14 mm. Dzięki technologii Wired błyskawicznie złożysz je przy użyciu jednego przycisku redukując długość 110-130 cm do zaledwie 37 cm, która pozwoli na wygodny transport w plecaku. Rozwiązanie Fast Lock umożliwi Ci wygodną regulację długości przy użyciu zewnętrznej klamry blokującej odpornej na niskie temperatury, a groty z węglika zagwarantują ponadprzeciętną odporność na zużycie. Uchwyty kijów są miękkie i piankowe, dzięki czemu świetnie, wygodnie leżą w dłoni, oraz uzupełnione o paski zapobiegające zgubieniu. Top Click System odpowiada za ich wygodne wypięcie z rękojeści.
Wraz z kijkami w zestawie znajdują się gumowe końcówki na groty, który zamortyzują uderzenia o podłoże, a także talerzyki o średnicy 35 mm i większe, śniegowe, mierzące 87 mm.
- kije trekkingowe Gabel
- odpowiednie na alpejskie trekkingi
- niezawodne w zimowych warunkach
- aluminiowa konstrukcja
- trzy segmenty 18/16/14 mm
- technologia Wired
- składanie do 37 cm przy użyciu przycisku
- regulacja długości 110-130 cm
- Fast Lock z zewnętrzną klamrą blokującą
- groty z węglika odporne na zużycie
- miękkie, ergonomiczne uchwyty
- paski zapobiegające zgubieniu
- Top Click System do wypinania pasków
- gumowe końcówki na groty
- talerzyki 35 mm
- talerzyki śniegowe 87 mm
- Wymiary długość: 110-130 cm; po złożeniu: 37 cm
średnica: 18/16/14 mm
talerzyki: gumowe nakładki 11 mm, talerzyki 35 mm, talerzyki zimowe 87 mm - Materiał aluminium, węglik
- Waga 280 g
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.