
Tylna lampa rowerowa wyposażona w dwie jasne diody LED, zasilana bateriami AAA
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 299 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
Lampa rowerowa Walle jest praktycznym akcesorium rowerowym, które zwiększa bezpieczeństwo rowerzysty. Montowana na sztycy, wyposażona w dwie silne diody oraz system soczewek daje mocne, czerwone światło, które jest widoczne z odległości nawet 1 km.
Lampa montowana jest na sztycy rowerowej za pomocą dołączonego uchwytu. Składa się z dwóch diod o mocy 18 lm. Jasne światło oraz odpowiednio zbudowany system soczewek sprawia, że strumień światła jest wyjątkowo długi. Dzięki temu rowerzysta jest widoczny dla innych użytkowników drogi z odległości 1 km. Lampa ma trzy tryby pracy: stały, naprzemienny i migający. Zasilana jest dwiema bateriami lub akumulatorkami AAA. Po włożeniu nowych baterii czas pracy w trybie ciągłym wynosi do 30 h, a w pozostałych dwóch aż do 60 h. Baterie AAA są proste w wymianie i można je łatwo zastąpić ponieważ są ogólnodostępne niemal w każdym miejscu. Lampka ma także szeroki kąt świecenia i obejmuje aż 180 stopni. Dzięki temu rowerzysta widoczny jest także z boku. Urządzenie jest szczelne i nie przepuszcza wody więc można go używać także podczas deszczu czy wilgotnej pogody.
- światło widoczne z odległości 1 km
- niezwykle jasne światło LED
- dwie czerwone diody o mocy 18 lm
- nowoczesny system soczewkowy zwiększające długość strumienia światła
- szeroki kąt świecenia do 180 stopni
- zasilana bateriami lub akumulatorkami AAA
- możliwość szybkiej wymiany baterii
- trzy tryby pracy: stały, naprzemienny, migający
- do 30 h pracy w trybie stałym i do 60 h w trybach zmiennych
- szczelność na poziomie IPX4
- łatwe mocowanie do sztycy za pomocą dołączonego uchwytu
- Moc max. (lm) 18 lm
- Czerwone światło TAK
- ilość trybów pracy 3
- Waga 82 g z bateriami
- Wymiary 69x38x32 mm

Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.