Łopata lawinowa z ergonomiczną szuflą i długą rączką teleskopową z rączką typu T.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Łopata Lawinowa T705 Pro to model, który łączy w sobie wiele pożądanych cech. W rodzinie łopat Pieps Shovel T jest to łopata z nieco większą szuflą i rozkładaną rączką teleskopową. Wszystkie te właściwości sprawiają, że z modelem T 705 Pro można szybciej prowadzić działania ratunkowe.
Łopata Pieps T 705 Pro jest lekkim i wytrzymałym modelem dedykowanym do ski touringu oraz zastosowań ekspedycyjnych. Długie na 72 centymetry stylisko tej łopaty pozwala kopać w sposób bardzo ergonomiczny. Po rozłożeniu stylisko oferuje bowiem bardzo dobre przełożenie. Delikatnie większa szufla pozwala za jednym razem zagarniać trochę więcej śniegu.
Łopata lawinowa Pieps jest dopracowana w każdym szczególe. Modułowa konstrukcja i składane stylisko czyni z niej kompaktowy model do transportowania. Rączka typu T daje doskonałe oparcie dłoni, a antypoślizgowe panele tuż powyżej łączenia styliska z szuflą pozwalają na równie dobry chwyt drugiej ręce. Górny brzeg szufli posiada antypoślizgowe karbowanie. Dzięki niemu przy dopaychaniu łopaty nogą w zmarzniętym śniegu but nie zsuwa się łatwo po krawędzi. Zaostrzone i wyprofilowane zostały krawędzie tnące w tym modelu. Dzięki temu łopata Pieps lepiej tnie zbrylony i zbetonowany śnieg na lawinisku.
- model łączy niską wagę, wytrzymałość i ergonomię kopania
- modułowa konstrukcja z teleskopową rączką
- kompaktowe wymiary po złożeniu
- nieco większa szufla (w rodzinie łopatę Shovel T) - szybsze kopanie
- profilowana szufla
- krawędzie ostre dla cięcia zmrożonego śniegu
- system Quick-Lock-System w regulacji styliska i łączeniu z szuflą
- pewny chwyt - antypoślizgowe wykończenia na stylisku
- ergonomiczna rączka typu T
- możliwość wykorzystania łopaty przy budowie improwizowanych sanek dla poszkodowanego
- Materiał aluminium
- Waga 705 g
- Wymiary 30,5 x 24,4 x 4,5 cm
długość styliska: 72 cm
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.