Laminowana mapa najpopularniejszych trekkingowych rejonów Kaukazu gruzińskiego
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Mapa Kaukaz Gruziński laminowana to niezbędny element wyposażenia każdego, kto wybiera się w celach trekkingowych do Gruzji. Obejmuje trzy najpopularniejsze wśród turystów rejony na Kaukazie, Swanetię ze szczytami Ushba i Shkhara, Tuszetię z Chesuretię którędy prowadzi trasa znanego trekkingo z Omalo do Shatili oraz okolice często wybieranego za cel przez polskich turystów Kazbeku.
Mapa należy do cenionej w całej Europie serii Terra Quest, która cieszy się uznaniem i zdobywa nagrody na licznych targach turystycznych i podróżniczych. Jest laminowana, co sprawia, że opiera się wilgoci i opadom oraz nie wyciera się i jest bardziej odporna na zniszczenie. Mapa łatwo się składa i nie trzeba jej specjalnie wyginać jeśli chce się mieć przed oczyma konkretny, mniejszy jej fragment. Jej używanie w terenie jest proste, a współrzędne w systemie WGS-84 pozwalają na jej konfrontowanie z urządzeniami GPS.
Rejony, które obejmuje mapa zostały zobrazowane w trzech różnych skalach. Najbardziej szczegółowo, w skali 1:50000 przedstawiono okolice Kazbeku. Mapa Swanetii odwzorowana jest w skali 1:75000, zaś Tuszetia i Chewsuretia w skali 1:110000. Korzystanie z mapy ułatwia plastyczne cieniowanie oraz rozbudowana treść turystyczna, która obejmuje szlaki, drogi, ścieżki, infrastrukturę turystyczną, atrakcje przyrodnicze i zabytki.
-
obejmuje trzy popularne rejony trekkingowe Gruzji: Kazbek, Swanetię oraz Tuszetię z Chewsuretią
-
mapa laminowana, odporna na wilgoć i wodę
-
precyzyjne odwzorowanie terenu
-
regiony przedstawione w trzech skalach: Kazbek 1:50000, Swanetia: 1:75000, Tuszetia i Chewsuretia 1:110000
-
bogata treść turystyczno- krajoznawcza
-
zaznaczone szlaki, ścieżki i drogi
-
plastyczne cieniowanie
-
współrzędne w systemie WGS-84, kompatybilne z GPS
-
łatwa w użyciu i zginaniu
-
odporna na zniszczenie
- Laminowana Tak
- Skala 1:110000
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.