
Lekki materac dmuchany ze zintegrowaną poduszką. Łatwe napełnianie dzięki dołączonemu workowi do pompowania
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Materac FC-12 With Inflatable to wygodny i lekki materac dmuchany, który świetnie sprawdzi się na biwakach i trekkingach w cieplejszych porach roku. Jest gruby, dobrze izoluje od podłoża, a zintegrowana poduszka, która lekko unosi głowę daje wyjątkowy komfort snu. Materac łatwo napełnić powietrzem dzięki dołączonemu workowi Inflatable Bag.
Materac ma grubość 6,5 cm. W połączeniu z konstrukcją komór Air-Cell daje to dobrą izolację od podłoża oraz dużą wygodę snu. Materac nie ugina się pod większym obciążeniem, dzięki czemu nie ma miejsc mniej i bardziej izolowanych. Jego konstrukcja z wydzieloną i lekko uniesioną górną częścią tworzącą poduszkę sprawia, że kark nie sztywnieje i nie trzeba podkładać pod głowę bluzy lub innych elementów garderoby w celu poprawy komfortu snu.
Materac wykonany jest z mocnego, odpornego na wilgoć materiału nylonowego z powłoką TPU. Jest lekki, waży około pół kilograma i po spakowaniu jest nie większy niż półtoralitrowa butelka wody. Łatwe wtłaczanie i wypuszczanie powietrza umożliwia podwójny zawór. Dzięki temu powietrze nie cofa się podczas pompowania, a opróżnianie materaca trwa tylko kilka chwil. Dodatkowym ułatwieniem w napełnianiu powietrzem jest dołączony worek pompujący Inflatable Bag.


- materac dmuchany na cieplejsze pory roku
- lekki- waży nieco ponad 500 g
- pakuje się do niewielkich rozmiarów- mniej więcej butelki 1,5 l wody
- zintegrowana poduszka poprawiająca wygodę snu
- dobra izolacja od podłoża dzięki konstrukcji Air-Cell
- wygodny- grubość aż 6,5 cm
- szybkie napełnianie i wypuszczanie powietrza dzięki podwójnemu zaworowi – powietrze nie cofa się
- odporny na wilgoć, mocny materiał nylonowy z powłoką TPU
- dołączony worek Inflatable Bag służący do pompowania
- Materiał Nylon TPU
- Wymiary 59 x 198 x 6,5 cmpo spakowaniu: 30x10 cm
- Waga 530 g
- Kolor Szary
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.