Uniwersalny pasek z włókien syntetycznych REPREVE zaprojektowany do podróży, outdooru i na co dzień
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Pasek Eye in The Sky pochodzi z kolekcji Arcade Sunbaked Collection. Sprawdzi się zarówno do codziennego ubioru, jak i w podróży czy do odzieży outdoorowej. Niskoprofilowy wygodny pasek z łatwą w obsłudze klamrą ma nadruki nawiązujące do stylistyki fantasy oraz naszywkę przedstawiającą słońce spoglądające na morskie wody.
Pasek został wykonany z poliestrowych włókien pochodzących z recyklingu REPREVE. Odznacza się wytrzymałością, odpornością na przecieranie, elastycznością i mocnym splotem. Jest to pasek niskoprofilowy, wygodny, wyposażony w klamrę z tworzywa syntetycznego z intuicyjnym zapięciem. Nie ma w nim metalu więc nie jest wykrywany podczas kontroli na lotniskach i w innych miejscach, gdzie trzeba przechodzić przez bramki. Oszczędza to konieczności odpinania paska podczas kontroli. Pasek może być prany w pralce.
- uniwersalny pasek na co dzień i do outdoorowych i podróżniczych wyzwań
- standardowa szerokość – odpowiedni do większości szlufek w spodniach
- odpinana klamra, łatwa i intuicyjna w obsłudze
- włókna REPREVE – 100% poliestru z recyklingu
- klamra z syntetycznego tworzywa, które nie „piszczy” na bramkach np. na lotnisku
- nadaje się do prania w pralce
- wygodny, niskoprofilowy
- nadruki nawiązujące do fantasy oraz naszywka ze słońcem świecącym nad morzem
- Kolor Zielony
- Materiał REPREVE – poliester z recyklingu 100%
- Długość (cm) 101
- Szerokość (cm) 3,81
REPREVE to wiodąca światowa marka włókien poliestrowych otrzymywanych w drodze recyklingu. Wysokiej jakości włókna otrzymywane są w 100% przez przetwarzanie materiałów ze zużytych butelek plastikowych oraz odpadów produkcyjnych. Włókno jest otrzymywane w zrównoważony sposób, przy mniejszym zużyciu wody i energii oraz zmniejszonej emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Cały proces jest certyfikowany i sprawdzany na każdym etapie.
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.