Przewodnik turystyczno-wspinaczkowy po Alpejskich Trzytysięcznikach.
- Darmowa wysyłka od 359 zł
- Zwrot w 30 dni
- Eko paczka
Seria ‘Alpejskie trzytysięczniki’ Richarda Goedeke to kontynuacja niezwykle udanego opracowania ‘Alpejskie czterotysięczniki’ tego autora. Tom I – Północ obejmuje Alpy Berneńskie oraz główną grań Alp po Wysokie Taury. To nowe wydanie uzupełnione o dodatkowe trasy. Ten merytorycznie bogaty przewodnik wydawnictwa Sklep Podróżnika zabierze Cię śladem niewymagających dróg alpejskich oraz trudnych tras lodowcowych i wspinaczkowych. Każdy z przedstawionych szczytów opisany jest krótko, ale treściwie. Poprzedzają go także przydatne informacje umieszczone w tabeli, takie jak trudność wejścia, przewyższenia i czas pokonania danej drogi oraz szczegółowa mapa potencjalnych niebezpieczeństw.
Przewodnik został tak opracowany, by dosłownie każdy mógł znaleźć dla siebie cel w Alpach i wybrać dopasowaną do swoich możliwości drogę wejścią na opisane w książce trzytysięczniki. Dzięki tej pozycji planowanie wycieczek w Alpach stanie się łatwiejsze, a w trakcie górskiej wyprawy unikniesz niechcainych niespodzianek.
- opisy 141 szczytów w Austrii, Włoszech i Szwajcarii
- opis drogi poprzedzony krótką charakterystyką danego szczytu
- praktyczne wskazówki odn. dotarcia do punktu startowego
- opis drogi do schroniska i informacje odn. noclegu
- poglądowe mapy umożliwiające prześledzenie drogi na szczyt i wstępną ocenę możliwości
- lista najłatwiejszych wejść oraz wyszczególnienie trudniejszych wariantów
- polskie wydanie zostało we współpracy z Autorem uaktualnione i poprawione
- liczne, urozmaicające opracowanie, barwne fotografie
- świetnym uzupełnieniem przewodnika będą mapy alpejskie wydawnictw Kompass, Swisstopo i Tabacco
- Tytuł: Alpejskie trzytysięczniki. Tom I, Północ
- Autor: Goedeke Richard
- Tłumaczenie: Opracowanie zbiorowe
- Wydawca: Sklep Podróżnika
- Wydanie: II, 2015
- Oprawa: miękka
- Ilość stron: 240
- Format: 12 x 16,8 cm
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.