Przewodnik trekkingowy po Dolinie Bregaglia.
Wybrany produkt jest NIEDOSTĘPNY
Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie, gdy tylko produkt pojawi się w sklepie, zostaw swój adres e-mail.
- Darmowa wysyłka od 299 zł
- Darmowy zwrot w 100 dni
Przewodnik trekkingowy po Dolinie Bregaglia to wydawnictwo, które zachęca do podróży w urokliwe miejsca pogranicza szwajcarsko-włoskiego. Dolina położona jest wśród wyniosłych alpejskich ścian. Z Bregaglii można wyruszyć w kierunku widokowych szczytów, bądź rozkoszować się pięknem urokliwych i zabytkowych wiosek, które rozsiadły się w dolinie. Rafał Kardaś w przewodniku opisuje 21 wycieczek, podczas których poznać można okolicę, rozkoszować się widokiem z dwu- i trzytysięcznych szczytów lub przemierzyć lodowce. Opisy tras poprzedzają informacje o samej Bregagli, praktyczne rady dla podróżujących i wyjaśnienia ułatwiające korzystanie z przewodnika. Ilustrowany przewodnik zawiera informacje o czasach przejść, przewyższeniu, trudnościach trasy oraz informacje historyczne i przyrodniczo-geologiczne.
- Autor: Rafał Kardyś
- Rok wydania: 2016
- Wydawnictwo: Sklep Podróżnika
- Stron: 176
- Wymiary: 12 x 17 cm
- Oprawa: miękka
Autor proponuje odbyć następujące wycieczki:
1. Spacerkiem po Bondo i Promontogno
2. Soglio – na słonecznym tarasie
3. Castasegna – przez kasztanowy las
4. Bondo – Cugian – zboczem doliny Bregaglia
5. Traversata dei Monti do Laghetti
6. Pizzo Trubinasca (Altare, 2918 m)
7. Dolina Bondasca, schroniska Sasc Furä i Sciora
8. Szlakiem Via Bregaglia do Stampy, Borgonovo i Vicosoprano
9. Do schroniska Albigna
10. Przez Pass Cacciabella Sud
11. Lodowcowym szlakiem na Cima di Castello
12. Przez Pass da Casnil Sud (2941 m)
13. Rzymskim szlakiem na Passo del Maloja
14. Motta Salacina
15. Lodowiec Forno
16. Wokół Monte del Forno (3214 m)
17. Przemytniczym szlakiem pod Monte Disgrazia
18. Piz Lunghin i Pass Lunghin
19. Via Panoramicą z Casaccii do Soglio
20. Roticcio – Piz Cam (2634 m) – Roticcio
21. Włoska Bregaglia
Przedstawione opinie o produkcie nie podlegają weryfikacji pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.